lunes, marzo 05, 2007

Paraules en català que cerquen el seu lloc....

Una paraula que lluitava
Quan aquella raó parlava
Dins aquella nit plena de llums
Sota els estels tancants.


Els reclams d´un dia sense ombres
El caliu que aixeca la paraula veritat
Els tresors que mai diuen prou
La cançó que jo veia ferida
La calor d´un dia sense frescor
La matinada que no es trenca
I els ulls que s´escapen.

El meu pare em mirà
Quan lluitava en el dia a dia
Com jo miro al meu fill, ara
Allò que mai vaig entendre
Avui ho entenc amb la raó...
...sota el cor camuflada...
allò que vaig desitjar
avui ho trobe amb el fill.

La mar aplega en temps de lluita
I es presenta soterrat
On la sorra és el llit
I la sal, la meva sort...
...impregnant una pell humida i fosca.
Torna la paraula veritat on l´anell
Es va perdre entre el salobre.

No hay comentarios: